HALLU...LADY RANGGI HERE!

Friday, September 7, 2012

Julia Perez Cerita Pengalaman Tunai Umrah, Dakwa Hijab Terbuka Depan Kaabah

Julia Perez Cerita Pengalaman Tunai Umrah, Dakwa Hijab Terbuka Depan Kaabah. Cukup bertuah Julia Perez diberi kesempatan menjejak rumah-Nya. Tapi lihat kepada pakaian Jupe ni, masyallah lady tak tahu nak cakap apa. Menurut laporan laman Kapanlagi.com, Jupe sudah selesai menunaikan umrah. Alhamdulillah. Namun disebalik cerita enak itu, ada juga tersembunyi khabar yang kurang enak tetapi agak menarik yang diakui sendiri oleh Jupe. 

Selama sembilan hari menunaikan Umrah, beliau berhasrat untuk mencium Hajaratul Aswad dan itu dinyatakan sendiri dalam sidang akhbar menyambut kepulangannya dari Tanah Suci. 

 “Hari pertama saya bisa menyentuh Kaabah dan dalam hati saya berkata, “Ya Allah, aku sangat beruntung kerana dapat menjejakkan kaki ke sini, lalu saya berniat mahu mencium Hajar Aswad.” “Pada hari ketiga, saya berjaya mencium Hajar Aswad namun ketika mencium batu hitam yang terletak di sebelah tenggara Kaabah itu, hijab saya terbuka gara-gara ditarik oleh seorang wanita. Semuanya terlepas.” 

Komen kami? Lihat sahaja lah pakaian Jupe ketika menunaikan umrah, itu baru terbuka hijab di dunia, kalau lain? Wallahualam

0 comments:

Post a Comment