HALLU...LADY RANGGI HERE!

Sunday, September 2, 2012

Rozita Che Wan Dilamar Bob, Ahli Perniagaan Kahwin November Ini

Rozita Che Wan Dilamar Bob, Seorang Ahli Perniagaan Kahwin November Ini. Tahniah buat Rozita Che Wan bakal menamatkan zaman jandanya tak lama lagi. Lady teringin nak tahu macam manalah rupa Bob ni yer. Apa taknya Rozita dah menetapkan syarat mahukan lelaki muda, kacak dan berharta. Ada harta ofcourse la sebab ahli perniagaan kan. Muda dan kacak tu kena tunggu dan lihat lah nanti.


Ini bukan pertama kali gossip timbul berkaitan Rozita Che Wan yang dikatakan akan berkahwin. Boleh kata setiap tahun pasti timbul gossip sebegini. Itu namanya doa peminat kan Che ta!

 Terbaru, Harian Metro hari ini melaporkan yang pelakon sensasi ini di’katakan sudah bersetuju untuk menamatkan zaman solonya pada November 2012 ini. Jejaka bertuah yang berjaya menawan hati Rozita Che Wan ini dikhabarkan bernama Bob, seorang ahli perniagaan yang menetap & mempunyai empayar sendiri di Johor.

 Mereka dikhabarkan sudah lama berkenalan dan Bob sendiri sudah lama melamar Rozita Che Wan namun kini baru aktress ini bersetuju untuk terus berkahwin.

0 comments:

Post a Comment